Fiica ratacitoare

  • 20 octombrie 2011
  • 'na seara!

    Ultima postare...26 ianuarie 2011. A trecut ceva timp. Chiar a trecut... a zburat, m'a purtat cu el, cand mai lin, cand lovindu'ma cu toata forta. Am ras, dar am si plans, m'am bucurat, dar m'am si intristat. Unii au venit, altii au plecat, amintiri au murit, altele au reinviat. Am realizat cateva chestii de importanta ridicata, dar si sacrificiile au fost pe masura. Trag linie, dupa cca. 7 (!) luni si vad ca... am intrat la doctorat, am loc de munca (la care o sa renunt in curand), ah, si ma mai ia cate'un dor de Xulescu, dor pe care'l omor in activitatile care abia ma lasa sa respir. Si e abia inceputul. Vreau sus (nu e nimic rau in a vrea cat mai sus), vreau sa ma depasesc, vreau sa profit de cele realizate si de ce'mi ofera viitorul, vreau sa am rezultate pe masura sacrificiilor facute. Si mai vreau sa revin la Irina, nu la ce'am fost vara asta...

    Am vise care vreau sa se'mplineasca, am aripi care abia ies si care sper sa ma poarte spre culmile tintite. Suna pompos, nu e decat dorinta unui muritor, care viseaza cu ochi deschisi.. Am cam auzit des in ultima vreme ca vreau cam multe, dar parerea mea e ca a avea un tel, un vis e ca a avea un ghid. Nu te lasi purtat de viata si intamplari cum  bate vantul, macar ai cat de cat o tinta spre care te'ndrepti. Cum ajungi acolo... iti adaptezi drumul la ce'ti rezerva intamplarea, dar directia e aceeasi, si capatul se afla in dreptul acelui X rosu marcat puternic in fata ochilor.
    Nu e imposibil, as vrea sa cred ca nici dificil. Vom vedea pe parcurs. Si'as vrea sa ma ocup si de blog...L'am lasat al nimanui, te'am lasat al nimanui. Sa afirm ca revin in forta...as minti. Doar revin.. 

    Salve!

    2 comentarii:

    Andrei Bibire spunea...

    `opa, felicitari pentru doctorat, se pare ca Sebi nu e singurul "mangla cum laudae".
    La cum incepusesi, cu fraze rimate, credeam ca o pui de o poezie bacoviana de jale si inima albastra :))
    au murit cratimele, o ardem cu apostrof acuma? deh, tinerii din ziua de azi :P

    Gentimir Irina-Elena spunea...

    la mine e de mult moarta cratima. :P
    multumesc pt felicitari.
    eu cu sebi estem colegi, colaboratori, fii ai aceluiasi tata.

    Trimiteți un comentariu