A State of Trance 483

  • 23 noiembrie 2010
  • Dupa nu stiu cat timp, ascult ultimul ASOT al lui Armin van Buuren. Destul de bunut... Am cam o ora de cand imi suna in urechi, cu volumul aproape la maxim.. ;)) Imi era dor de un mix d'asta bun. Un tracklist pentru episodul asta o sa pun mai jos, sa vezi cu ce m'am delectat in seara asta.


    01. Matt Darey feat. Kate Louise Smith - Black Canyon (Taurus & Vaggeli Remix)
    02. Miguel Bosé - Jurame (Armin van Buuren Remix) [Future Favorite]
    03. D-Mad - We Have It (Broning Remix)
    04. Gareth Emery vs. Markus Schulz feat. Jennifer Rene - Not The Same Citadel (Armin van Buuren Mashup)
    05. JOOP - Choices (Original Mix)
    06. First State feat. Sarah Howells - Reverie (Dash Berlin Remix)
    07. Cosmic Gate - Back To Earth (Jochen Miller Remix)
    08. Kiholm - Panacea (DNS Project Remix)
    09. Reeves - Dreams (Jon O’Bir Remix)
    10. Daniel Wanrooy - Endless Moments (George Acosta’s Free State Remix)
    11. Roger Shah - Guaba Beach (Original Mix)
    12. Signum Feat. Kate Louise Smith - Liberate (Original Mix)
    13. Orjan Nilsen - Go Fast! (Original Mix)
    14. Drax LTD II - Amphetamine (Umek Remix)
    15. Ultimate - Towards Destiny (Original Mix)
    16. Onova - Archipelago (Original Mix) [Tune Of The Week]
    17. Vast Vision - Ambrosia (Arctic Moon Remix)
    18. Dave202 - We Are One (Original Mix)
    19. Jo Micali - Flying (Simon Bostock Remix)
    20. Tom Colontonio feat. Michele Karmin - Colors of a Tear (Suncatcher Dub)
    21. Insigma - Open Your Eyes (Alex M.O.R.P.H. Remix)
    22. Sensation - Sensation Anthem 2003 [ASOT Radio Classic]
    Fiind la jumatatea mixului, o sa'mi dau cu parerea numai asupra melodiilor de pana acum. Cel mai mult mi'a placut a 2a piesa, vocea barbatului e...mai mult decat ... e ceva gen "Adelante". 
    Link de download nu pun, link pentru o mostra online iar nu pun. Zic sa trageti de pe undeva... :)

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu