"Remaniere"

  • 6 septembrie 2010
  • Apii, cred ca de azi, maine o sa ma apuc sa mai trec in revista si altceva in afara de parerile proprii si personale ale subsemnatei.

    Ma gandeam la cateva aprecieri asupra unor piese din genul electronic, in special trance, poate chiar vocal trance, sau minimal. Daca tot am fost corupta acum cativa ani sa aleg genul asta de muzica, poi sa vorbim despre el. Piesele n'au sa fie noi. Nu's genul care sa asculte toate melodiile doar pentru ca's abia lansate. Degeaba e fresh new, daca sound'ul imi zgarie urechea. Trebuie ca totul sa fie armonios imbinat, mai ales ca muzica electronica preia foarte mult din sunetele produse nu neaparat de instrumentele muzicale (ca doar de aceea ii zice electronica). Asa ca o sa ascultati melodii vechi de 10 ani, care inca fac furori. Nu poate nega nimeni ca dj'ii din afara nu fac treaba buna, care tine. Dovezile o sa le'aveti peste vreo cateva zile. Nu m'am hotarat care o sa fie frecventa postarilor astora, probabil twice a week.

    A 2a alegere ar fi... prezentarea unor orase din tara cu potential turistic, poate chiar a unor trasee turistice. Am o cartulie faina cu asa ceva, mai trebuie actualizata putin ca e cam veche, dar nu'i nicio problema. Avem internet. Si treaba asta va fi cam de 2 ori pe saptamana.

    Imi mai raman cam 3 zile de batut campii aiurea. Subiecte sunt. Cateodata mi'e ciuda ca nu pot posta mai mult de'un subiect(asa am stabilit eu, un subiect/zi).Ehh, ata ete. Ne conformam deciziei luate.

    Azi ramane doar atat. Am stabilit ce si cand si cat. Acum ramane sa ne tinem de program si sa facem target'ul propus. Sper sa iasa ceva fain. Nush cat o sa se imbine the electronic music cu pitorescul Romanicii, dar ne descurcam. :)

    Salve!

    2 comentarii:

    Anonim spunea...

    nu uita de recenzii la carti :)

    Gentimir Irina-Elena spunea...

    ar fi o chestie, dar nu stiu cat timp voi mai aloca cititului in urmatoarele luni...sa vad... :)

    Trimiteți un comentariu